Thursday, September 30, 2004

xcdent lagik! La haula wala quwataillahi billah

29 september 2004, jam +- 8:30 am aku terlibat dengan kemalangan kecil. Org melanggar kereta ku dari belakang. Terkejut dan tergamam aku dibuatnya. Alhamdulillah tak panik. Terus bagi signal ke kiri dan bergerak ke bahu jalan. Kalau aku tunggu kat situ gak, bertambah2 jem ler jalan KESAS tu yg sememangya sesak ari ini....

Alhamdulillah org tu tak la brutal sgt, dan dia admit salah dia.. dia bagi contact num + bisness card dia. 'Ketua penolong pengarah' bukan calang2 orgnya. Tapi aku tetap nak claim. Dia pun kata hntr bengkel , then bleh claim kat dia akan kos pembaikan.

Genap setahun aku xcident. Tahun lepas aku xcident gak , aku 'cium' bontot keta kancil, sebab kete depan aku brek mengejut. Tarikh masa tu 11/sept , sama tarikh WTC kena rempuh dek kapal terbang..

hihihihi... awat la aku ni.. pe2 pun alhamdulillah tiada yg cedera.. ada hikmah semuanya ni.

30 september 2004,
abe sayang aku dah contact org yg langgar aku. So confirm dia suruh hntr keta aku kat Azam bengkel kat Kanchong , Banting.

Abe sayang ku , saya minta maaf byk2. Bukan sekali saya berkelakuan begini, bukan niat saya meninggikan suara.

Aku kena ubah perangai le,byk bersabar dan lemah lembut dlm bertutur bicara.... apa yg tak kena sampai aku layan abe ku sebegitu sekali.. Sian dia... abe sayang kat aku...aku tahu.. Dia cintakan aku..aku tau..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home